dinsdag 22 november 2011

Sleeping like a rose & raising roses

Terwijl Evin sliep, naaide ik op een avond een fijne nieuwe pyama voor haar: een heuse nachtjapon :)
Ik gebruikte weer het patroon voor een raglan T-shirt uit Ottobre 4/2011, verlengde het lijfje en naaide er een brede tricot band onder. Et voila.

Vanavond trok zij hem voor het eerst aan, en sliep al snel als een roosje.


Ik klapte mijn laptop open, bewerkte een foto, schreef een blogje en las wat berichtjes. En nu moet ik alsmaar denken aan Roos, wiens blogs ik af en toe lees, en met wie ik op afstand meeleef. 

En daarom, ook hier, een momentje om dit prachtige initiatief onder de aandacht te brengen:  



raising roses

4 opmerkingen:

  1. Ohh wat een supermooie nachtjapon heb je gemaakt!
    Wat een supermooi initiatief idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh amai, net een stukje gelezen op haar blog - ben er stil van.
    Zeg, waar vind jij zo'n leuke tricot bandjes :)?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ik zie het nu goed, tricot stofje zelf in een bandje gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Frambooske: yep, gewoon een dubbelgevouwen reep tricot, idem voor de mouwboordjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!