zaterdag 5 november 2011

Pret, pret en een give away bij 30 volgers.

Tjeeh, wat is bloggen toch leuk zeg! Net begonnen, en nu al zoveel mensen die komen kijken en/of zich aangemeld hebben als volger. Leuk! Deze week heb ik het pakketje op de post gedaan dat ik hier weg gaf. En wat was dat leuk om te doen! Eerst al het pakketje samenstellen, dan de leuke reacties, met de kinderen een winnaar trekken, het pakje leuk inpakken en samen met mijn dochter naar het postkantoor. Het pakje mocht helemaal naar Belgie :) ! Aangekomen op het postkantoor bleek dat mijn dochter het pakje zo stevig had vastgehouden dat de tekening die ik er op had gemaakt was uitgevlekt.....maar dat mocht onze pret niet drukken. Hopelijk is de ontvangster er happy mee.



En, nou goed, ik heb de smaak in ieder geval te pakken, en ga hier ook iets weggeven. Tenminste.....zodra er 30 volgers zijn! Wat het precies gaat worden, dat horen jullie tzt. In ieder geval wordt het een pakje met spulletjes om zelf mee te gaan naaien, knutselen, freubelen. Denk: lapje stof, vilt, lint. etc. Denk: kleurrijk, vrolijk, creatief...... Denk mee: wat voor kleurtjes zie je graag? Wat is jouw lievelingskleur? De mijne? Paars! In alle tinten en schakeringen, al jaren en jaren....Heb jij ook een lievelingskleur?

16 opmerkingen:

  1. Oh maar dat schiet dan al aardig op die 30 volgers....
    Ik waag graag een kansje op je give-away, altijd leuk!
    Ik zet een link op mijn blog.... een beetje reclame.
    Mijn give-away komt er ook snel aan, ga ik er maandag of dinsdag opzetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh en ik vergeet nog wat: mijn lievelingskleur is zeegroen, zeeblauw zo je wilt, petrol, ook al jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal ook een beetje reclame maken op onze blog en je zal zien, je zal al heel snel aan die 30 geraken...
    Wij doen heel graag mee. De lievelingskleur van de dochter is (donker) roze, hoe kan 't ook anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zit aan 24! Ik doe graag mee voor je verrassingspakketje. Mijn lievelingskleur is rood.
    Ik zet ook een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij willen ook een kansje wagen. Ik zet een linkje op onze blog. Ik ga ook voor de lievelingskleur van onze meid, namelijk roze!

    Ik zet een link op onze blog:
    http://yanem.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh ik doe graag mee!!! kan helaas je volgeraantal niet opkrikken want ik was er al eentje ;o)

    mijn lievelingskleur is ook paars, mooi gecombineerd met petrol.
    Ik zet een linkje op mijn blogje en hopelijk ben je snel aan die 30 volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee. Ben echt dol op Fuchia, roze en rood. Ook zie ik graag stippen en ruitjes. Sinds de komst van mijn dochter ben ik doorgeslagen.. heerlijk dat meidenzoeten roze/rood. Heerlijk!
    Liefs MaManon
    (volger en linkje wordt geregeld!) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Merci om even op mijn blogje langs te komen :)! Ik blijf hier ook meelezen en doe lekker mee aan jouw give away - ik ben momenteel helemaal weg van donkerblauw met rode en witte accentjes (beetje scandinavisch..). Super combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe graag mee ... volger ben ik al .... je blog staat op de mijne tussen mijn favorieten!

    crea-nicky.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh ja ... vergeten .... ik hou van zachte kleuren, niet te flashy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoihoi,

    Ik doe graag mee met deze leuke giveaway..

    Mijn lievelingskleuren...poe he...dat wordt nog wat...hoe gekker hoe beter..donker met knalkleur vind ik altijd wel leuk! :)

    Je hebt er een volgster bij en ik plaats een linkje :)

    groetjes corine

    ps; op mijn blog loopt er ook nog een giveway rond..je bent van harte welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Had al eerder een reactie gegeven, maar die is ineens foetsie... Ik doe ook graag mee en een link staat op mijn blogje... Mijn lievelingskleur is paars/lila

    BeantwoordenVerwijderen
  13. kan ik nog mee doen? ik ben dol op rood/wit/blauw maar paars en rose vind ik ook altijd heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk idee voor een give away!! En drie keer raden, mijn lievelingskleur is sinds mijn vroegste jeugd: paars!!
    Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen (zie tab 'give aways')!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zou ik nog eens mijn kans wagen? Bah ja... 't leven is aan de durvers ;-)
    Uiteraard zet ik een link op mijn blogje!!!

    Lievelingskleur? paars, fucsia, appelblauwzeegroen, oker, ...

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke give away. Mijn lievelingskleur is ook paars. Past bijna overal bij. Maar alle andere kleuren zijn ook goed, want mijn dochter heeft heel veel lievelingskleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!