maandag 14 november 2011

Peace, love and puff stitches

De Puff stitch hat die ik hier maakte vond ik zo leuk om te maken, dat ik me er nog een keer aan waagde. Deze keer met drie bolletjes Hema-katoen, en haaknaald 2,5 mm. Dat vroeg wel om een aanpassing van het patroon, maar dat bleek niet zo lastig. Kwestie van goed  tellen en af en toe een kinderkoppie in de buurt voor een pas-sessie. Het resultaat? Vrolijke warmte op de vroege maandagochtend. Dat het buiten donker, koud en mistig was, dat vergaten wij spontaan. En oh wat een vreedzaamheid, nu Fatim op school het 'peace' symbool geleerd heeft :)

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muts ? Verkopen ze katoen bij de Hema ? Ik weet dat wel van vroeger maar nu nog altijd ? Hier in Belgie bij de Hema niet ...

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hema heeft lang geen katoen meer verkocht, maar sinds kort wel weer. Niet in alle filialen echter. Kijk maar eens op www.hema.nl, daar kun je het ook bestellen. 't is fijn spul overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cool! En een uitleg misschien? Ik heb nog nooit een mutsje gehaakt, maar lijkt me echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat je meedoet aan de winactie op mijn blog! Wat een leuke blog heb je, ik ga je volgens als je dat ook leuk vind?!

    Wauw wat een geweldige muts heb je gemaakt, de kleuren zijn ook super zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Miranda, leuk als je volgt. Welkom, welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marieke, ik heb een volgersknop toegevoegd..mocht je dat makkelijk vinden ;)
    Ik prop altijd alle linkjes in mijn googlereader.

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door een misverstand over mijn blognaam heb ik deze verandert van
    Lief, Stoer & Stout naar http://lovelifeandmypreciousgirl.blogspot.com/

    Ik hoop dat je de url wil aanpassen en weer gezellig op blogbezoek komt.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!