donderdag 10 november 2011

Give away, meedoen kan nog t/m zaterdag!

Een give away, bij 30 volgers beloofde ik jullie, en...beloofd is beloofd.
Leuk, om al jullie berichtjes te lezen, en te horen wat je lievelingskleur is. Mijn dochters van 7,4 en 3 jaar oud hebben vaak hele gesprekken over wat nou hun lievelingskleuren zijn. Leuk, dat dat ook nog kan als je al 'groot en volwassen' bent.

Dit weekend ga ik, met wat hulp van de kinderen, de winnaar van de give away trekken. Daarna zal ik in mijn kasten, manden en laatjes duiken om een pakje samen te stellen van lapjes, lintjes etc in haar eigen lievelingskleur. Zelf mag ik dan bijzonder veel van paars houden, maar daarnaast houd ik vooral van heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel kleur, en zover ik nu kan overzien, zal ik bij ieder van jullie wel een pakje kunnen samenstellen!
Mocht je alsnog mee willen doen, dan kan dat t/m zaterdag. Je kunt een berichtje achterlaten onder dit bericht, of hier. Vergeet niet je lievelingskleur te vermelden, en.....laat je verrassen!


6 opmerkingen:

  1. Ik wil graag meedoen!
    Een lievelingskleur heb ik niet echt, ik ben met name erg dol op mix&match en mooie printjes ;-)

    Gefeliciteerd met je mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook graag!!
    Roze, rood, blauw; stippeltjes, bloemetjes, ruitjes, en vooral neonkleuren in combinatie met pastelkleuren:)
    En uh op naar de 40!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, mag ik ook nog meedoen? Ik hou veel van paars, in allerlei tinten (hmm, misschien is dat de reden waarom mn eigen give away ook paars is ;-))

    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee :) Mijn favoriete kleuren: frisste, vrolijke en opvallende kleuren. Combinaties allerhande. Denk aan fugcia, grasgroen, citroengeel etc. ;-) Veel plezier nog. Grtjs Hellen (hellensenden at hotmail dot com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik wil graag een kansje wagen. Ik hou wel van een verrassing.
    Mijn favo kleurtjes zijn rood, babyblauw en wit.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh tof, ik kom hier via via terecht, en misschien nog juist op tijd ook. Ik doe dus graag mee. Wij zien heel graag, rood en geel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!