woensdag 30 november 2011

Adventskalender

Sssssssssssst, slapen de meisjes al? Dan kan ik ein-de-lijk onze adventskalender (een houten huis met laatjes) vullen. Ik maak en verzamel alweer een poosje lief klein kerstspul om ons huis stapje voor stapje mee te versieren richting kerst. En nu, mag ik dan eindelijk de laatjes gaan vullen en me verheugen op verraste snoetjes morgenochtend. Het was nog wel even crisis vanavond want de sleutel van de kast waar de adventskalender altijd ligt (behalve tussen 1 en 24 december) was spoorloos. Mijn jongste dochter had ermee gespeeld en ik dacht toen, ach... laat maar even, ik haal die sleutel zo wel terug....maar dat vergat ik. Na een gezamelijke speuractie was de sleutel dan toch eindelijk terecht. Nog een nachtje slapen, en dan mogen mijn meiden het eerste vakje van hun adventskalender openen. Spannend....

Deze bloghop-adventskalender leek me zo leuk, ik dacht, ik plaats 'm ook! (heb ik ook elke dag een vakje te openen waarvan ik nog niet weet wat er achter zit :).


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!