zaterdag 22 oktober 2011

Welkom!

Zo'n blog, die gaat al snel een eigen leven leiden heb ik gemerkt. In april 2011 ben ik begonnen met het bloggen over mijn werk als gastouder. Hartstikke leuk, dat bloggen. En wat zijn er veel leuke blogs om te lezen en te volgen. Een boost voor mijn creativiteit. Niet alleen in mijn werk met de kinderen, maar ook in het naaien, haken, breien. Ik merkte dat ik steeds meer creatieve blogs ging volgen, en zelf ook steeds vaker schreef over dat wat ik aan het maken was.

Mijn andere blog   was echter met name bedoeld om de ouders van mijn gastkinderen te informeren, om tips en inspiratie te delen. Met andere gastouders en met wie dan ook die het leuk vind om creatief met kinderen in de weer te zijn. Om alles niet te veel in elkaar over te laten lopen, heb ik besloten om een tweede blog aan te maken. Eentje waarop ik mijn creatieve uitspattingen kwijt kan, en waar ik gewoon Marieke kan zijn; mama van drie, crea bea op zijn tijd, juf in spe en oh ja ook nog gastouder, maar nu even niet.

Veel lees plezier!

1 opmerking:

  1. Ik wens je heel veel plezier in blogland. Pas op! Bloggen is verslavend. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!