zaterdag 22 oktober 2011

Wat maakt ze dan zoal?


Tja, vanalles eigenlijk. Van boxkleed tot vilten kroon en van vrolijk zomerjurkje tot Pippi Langkous vlechten en een nieuwe bekleding voor de poppenbuggy. Hoe en wat? Je leest het hier.

En waar ben ik nu mee bezig? Alvast een tipje van de sluier? Het behelst een hoop zwart....... Meestal niet zo mijn ding, maar nu moet het even. Een van de kinderen heeft volgende week namelijk haar eerste echte Halloween feest. En ja, dan moet je dus verkleed. Het leukst vind ik 't toch om zelf wat te maken. En hoewel ik dus weinig met zwart op heb en nog veel, veel minder met Halloween (mij te eng), ben ik deze week toch maar gestart met het maken van een heuse heksenoutfit.
Ziehier een voorproefje:


Een gehaakte heksenhoed, een beetje uit de losse pols. Mocht'ie goed lukken, beschrijf ik nog wel even hoe en wat. En daarbij een lap zwarte stretch met gouden sterren van de Leidse zaterdagmarkt. Als dat geen feestelijke heksenjurk wordt? Ik weet het niet.... maar zou het eng genoeg zijn? Wordt vervolgd........

4 opmerkingen:

  1. :o) die heksenhoed ziet er inderdaad wat groter uit dan mijn kleine spoekie zijn hoedje :oD
    ben trouwens zonet je EERSTE volger geworden :o) wihiiiiiiiiiii ... ik kan dat niet zien hé, een blog zonder volgers :o)
    tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat ziet er leuk uit! ik kijk er naar uit wat hier allemaal komt te staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En via Saskia ben ik hier terecht gekomen (en ben ook volger geworden).
    Je hebt al leuke dingen gemaakt zie ik. Ik ga hier zeker nog eens komen piepen!
    Veel blog-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben via Saskia hier terecht gekomen...welkom in Blogland!!!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!