vrijdag 28 oktober 2011

Laat die winter dan maar komen!

Na een weekje naaien en haken aan een heksenoutfit (foto's volgen!), was het wat mij betreft wel weer tijd voor iets fleurigers, een beetje kleur, een beetje warmte. Daarom ben ik gisteren maar eens begonnen met het uitruimen van een stukje kast (?!?!)...daar waar al een hele tijd een heleboel bolletjes vrolijk warms lagen te wachten op een bestemming. Zelf ben ik sinds dit najaar helemaal 'into de col', en toen gisteren een lieve driejarige aan me vroeg: 'Maak je er ook een voor mij?', smolt ik als was, zocht mijn dikste haaknaald op en had eindelijk een bestemming voor die fijne warme bolletjes wol. Colletjes gaan het worden! Kindercolletjes wel te verstaan!  Foto's volgen bij daglicht, nu snel verder aan de haak, ik heb vier meiskes blij te maken!

PS: 't ruimt ook lekker op, want er gaat aardig wat wol zitten in een col :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!