maandag 24 oktober 2011

Daar is trouwens wel een naam voor......

Uren slenteren over het stoffenspektakel en eindeloos zwarte halve stokjes haken aan een levensgrote heksenhoed terwijl je aan de vooravond van een tentamenperiode staat. Studieontwijkend gedrag, zo noem je dat! Foei, Mariek, foei, foei, zo komt die studie toch niet af en duurt het nog een eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwigheid voordat je voor de klas staat ! Afgelopen daar dus mee, voorlopig. Behalve, tja die hoed, die moet voor zaterdag toch echt af en een heks zonder jurk is maar een halve heks, en ja nu wil ik stiekem toch wel even laten zien welke leuke fijne lapjes er naar me gaan liggen lonken tot de grootste studiedruk eraf is en ik de naaimachine weer onder het stof vandaan mag halen. Voila!



Fijn toch? Veel rood, voor mijn doen, ben nogal van 't paars normaal gesproken... Af en toe even uitvouwen en weer opvouwen, even over aaien en dan weer keurig terug op de plank, kastdeurtje dicht, dat moet de moed er toch inhouden? En oh ja, die heksenhoed, so far so good:



Wordt vervolgd, mocht er iemand nog een gouden tip hebben om 'm een beetje op te stijven? Dan houd ik me warm aanbevolen, want hij begint toch wel een beetje in te zakken nu. Heb ooit iets geleerd met suikerwater, maar weet de verhoudingen niet meer en om nou het risico te lopen om met een zoet, plakkerig hoopje hoed te eindigen?

1 opmerking:

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!